vineri, 6 august 2021

Sanatate, slabire, afacere

                           Buna seara. Daca va intereseaza produse naturiste pe baza de aloe pe care le folosesc la fata de mica si pe care le folosesc si eu de cand am devenit alergica la orice dupa alaptare astept mesaj in privat sau pe whatsup 0756869860. Pana acum le-am folosit doar pentru familie dar acum am nevoie sa fac ceva si ceva banuti din asta deoarece am descoperit ca am un anevrism si a trebuit sa renunt la servici ca sa nu fac AVC. Recomand pasta de dinti care, pe langa faptul ca albeste si curata, are efect in tratarea aftelor din gura si calmarea durerilor de dinti si nu se intampla nimic nici daca este inghitita; vitaminele pentru copii ; crema de soare care este eficienta si seara impotriva tantarilor; gelul cu aloe care este eficient la orice piscatura si pentru opareli inclusiv in zone sensibile; sprayul first eficient in vindecarea cicatricilor. De asemenea sunt pachete fara efecte secundare pentru curatarea organismului si pentru slabire/ingrasare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu